بسیاری از شرکت‌های تولیدکننده افزونه و قالب های جوملا، تخفیف‌های قابل توجهی به مناسبت Black Friday و Cyber Monday درنظر گرفتن. در ادامه این سایت‌ها رو معرفی می‌کنیم.
اگه به دنبال افزونه یا قالب خاصی هستید، فرصت بسیار خوبیه تا محصول موردنظرتون رو با تخفیف ویژه، لایسنس معتبر و کلی مزایای دیگه تهیه کنید.

تخفیف جوملا - Black Friday


نام نوع محصول تخفیف
Joomla Shine قالب / افزونه 92%
Rocket Theme قالب / افزونه 50%
Joomlart قالب / افزونه 85%
Template Monster افزونه 50%
Joomla-Monster قالب / افزونه 35%
Tassos.gr افزونه 30%
Akeeba افزونه 25%
Roosterz افزونه 30%
DJ-Extensions افزونه 35%
JoomDev قالب  45%
NorrNext افزونه 30%
RoundTheme قالب  30%
RD-Media افزونه 30%
Joomill Extensions افزونه 30%
TechJoomla افزونه 50%
JoomShaper قالب / افزونه 50%
Weppsol افزونه 40%
Smart Addons قالب / افزونه 35%

Joomla Shine

همه محصولات Joomla Shine رو که بطور مجزا 2776 دلار هزینه داره، الآن می‌تونید یکجا به قیمت 199 دلار تهیه کنید. از جمله مهمترین اونها میشه به Page builer اشاره کرد. همینطور از شرکای جوملا شاین هم می‌تونید تخفیف‌های خوبی بگیرید. از جمله StackIdeas که EasyBlog ،EasySocial ،EasyDiscuss رو عرضه می‌کنه و همینطور فروشگاه ساز معروف J2Store

RocketTheme

راکت تم یکی از بهترین و قدیمی‌ترین تولیدکننده‌های قالب و افزونه‌های جوملاست. کلیه قالب‌ها رو با 50% تخفیف، و عضویت در باشگاه که شامل افزونه‌ها هم میشه با 35% تخفیف عرضه می‌کنه.

Joomlart

جوملارت هم که از تولید کننده‌های قدیمی قالب جوملاست، با همکاری شرکا طرحی رو ارائه کرده که تمام محصولات Gavick, JomSocial, JoomlArt و iJoomla رو بصورت یکجا می‌تونید به قیمت 299 دلار تهیه کنید! چیزی که در حالت عادی 1517 دلار فروخته میشه.

Template Monster

قالب سایت‌تون رو از غول چراغ جادو بخواید! سایت Template Monster قالب‌های درجه 1 جوملا، وردپرس و چند سیستم دیگه رو به همراه پشتیبانی 24 ساعته لایو (بدون معطلی و نیاز به ثبت تیکت) بصورت محدود با 50% تخفیف ارائه می‌کنه.

Joomla Monster

جوملا مانستر تمام قالب‌ها و افزونه‌هاش رو با 35% تخفیف عرضه کرده که با کد Black قابل استفاده هست. مهلت این تخفیف تا 28 نوامبر بیان شده. پس اگه به محصولات شون علاقه دارید عجله کنید!

Tassos.gr

این سایت تمام افزونه‌ها رو به مناسبت Black Friday با 30% تخفیف ارائه می‌کنه. از جمله اونها میشه به EnageBox اشاره کرد که بهترین پلاگین pop-up برای جوملاست. همینطور Google Structured Data که می‌تونه باعث بهبود وضعیت SEO سایت شما بشه. تخفیف از طریق کد BLACKMONDAY17 قابل استفاده هست.

Akeeba

بدون شک با اسم Akeeba به عنوان تولیدکننده بهترین راهکار برای پشتیبان گرفتن از سایت آشنا هستید. Akeeba حالا Akeeba Backup و Admin Tools رو با 25% تخفیف ارائه می‌کنه. برای استفاده از این تخفیف کد BFWKND2017 رو وارد کنید. این تخفیف تا اول دسامبر معتبره.

Roosterz

روسترز AMPZ رو که بهترین افزونه اشتراک‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی برای جوملاست، با 30% تخفیف می‌فروشه. مهلت این تخفیف 28 نوامبر و با کد BLACKWEEKEND2017 قابل استفاده هست.

DJ-Extensions

این سایت همه چیز رو با 35% تخفیف عرضه کرده. از خرید تکی افزونه، اپ، بسته‌ها و لایسنس توسعه‌دهنده. تخفیف تا 30 نوامبر با کد BLACK قابل استفاده هست.

JoomDev

سایت JoomDev هم 45% تخفیف ویژه گذاشته برای تمام قالب‌های جوملا. پس بشتابید و از این فرصت استفاده کنید. مهلت تخفیف تا 30 نوامبر و با کد JDBLACK45 قابل استفاده هست.

NorrNext

این سایت NorrCompetition که یک افزونه رأی گیری و مسابقه برای جوملا هست رو با متعلقاتش با 30% تخفیف می‌فروشه که تا 28 نوامبر این تخفیف اعتبار داره و از طریق کد NNBLACKWEEK2017 قابل استفاده هست.

RoundTheme

سایت Round Theme قالب‌های جذابی برای Kunena تولید می‌کنه که سایت و فروم شما رو با یک طراحی مدرن و خاص به سطح واقعا حرفه‌ای می‌رسونه. کلیه قالب‌های Kunena رو تا می‌تونید با 30% تخفیف تهیه کنید که فقط تا 28 نوامبر فرصت داره و با کد BFRI40OFF2017 تهیه هست.

RD-Media

این شرکت افزونه‌های با کیفیت برای جوملا تولید می‌کنه که توسط تمام کاربران جوملا قابل استفاده هست. با نصب و پیکربندی ساده داره و منطبق با آخرین استانداردهای PHP و جوملاست. کلیه افزونه‌ها با 30% تخفیف تا 28 نوامبر فروخته میشه که از کد تخفیف BF2017 می‌تونید استفاده کنید.

Joomill Extensions

این سایت افزونه‌هایی با کارایی آسان برای جوملا و هیکاشاپ تولید می‌کنه. 30% تخفیف برای افزونه‌ها تا 28 نوامبر درنظر گرفته شده و با کد BLACK قابل استفاده هست.

TechJoomla

شرکت Tech Joomla تا 50% تخفیف برای افزونه‌ها و بسته‌ها به مناسبت Black Friday درنظر گرفته که با کد TJBF2K17 تا 28 نوامبر قابل استفاده هست.

JoomShaper

جوم شیپر 50% تخفیف برای کاربران جدید یا تمدید عضویت درنظر گرفته. بهترین افزونه‌ها و قالب‌های جوملا رو حالا با این قیمت مناسب می‌تونید تهیه کنید. پس از این فرصت خوب سریعتر استفاده کنید چون فقط تا 28 نوامبر معتبره.

Weppsol

این سایت هم 40% تخفیف برای افزونه‌هاش ارائه کرده که با کد WEPPBLK17 تا 28 نوامبر قابل استفاده هست.

Smart Addons

اسمارت ادآنز یکی از قدیمی‌ترین تولیدکننده‌های افزونه و قالب جوملاست. کلیه محصولات و عضویت‌ها رو با 20% تخفیف ارائه می‌کنه. در عضویت کلاب بیشتر از 100 افزونه و 200 قالب در دسترس شماست که هر ماه یک یا دو قالب جدید هم منتشر می‌کنه. همینطور از امکان آپدیت و پشتیبانی اختصاصی هم با عضویت در کلاب برخوردار میشید. تخفیف با کد BLACKFRIDAY17 تا 30 نوامبر قابل استفاده هست.

چطور این محصولات رو تهیه کنم؟

اگه تمایل به خرید این افزونه‌ها با لایسنس معتبر و بهره‌مندی از مزایای اون (پشتیبانی، بروزرسانی، اطمینان از سلامت محصول و آلوده نبودن به بدافزار، و همینطور آسایش خاطر از بوجود نیومدن مشکل بخاطر نقض کپی‌رایت) بهره‌مند بشید، کافیه محصول موردنظر تون رو انتخاب و به همراه لینک به @safajuy در تلگرام بفرستید. ما برای پرداخت ارزی راهنمایی تون می‌کنیم.